Poll

What is the most important thing for an air conditioner?

Price - 75%
Manufacturer - 25%
EER/COP - 0%
Design - 0%

Total votes: 4
The voting for this poll has ended on: 16 Apr 2015 - 18:01

Teenused

Eesti Kliima OÜ on laia profiiliga kliimaseadmete turustamisega tegelev firma, mis osutab erinevaid teenuseid kliimatehnika müügi, paigaldamise ja hooldamise alal.

 

Konditsioneeride ja soojuspumpade teenindus (tehniline hooldus):

Et pikendada konditsioneersüsteemide ekspluatatsiooniaega, soovitab meie firma hooldusosakond teha paigaldatud seadmetele regulaarset profülaktilist hooldust. See on seotud nii konditsioneeride konstkuktsioonide eripärasuse kui ka nende ekspluatatsiooni tingimustega. Konditsioneeri välisplokk kannab suurt koormust, mis on tingitud sademete, temperatuuri kõikumiste, tolmu, õietolmu mõjust. Sisemisele plokile mõjub olmetolm, lemmikloomade karv, valmistava toidu aur ja tubakasuits.

 

Kõik need saastetegurid põhjustavad teie konditsioneeri järkjärgulist vajaliku võimsuse kaotamist, ummistades soojusvaheti, tekitades korrosiooni ja konditsioneeri sisedetailide kulumist, rikkudes strateegilist ja dünaamilist tasakaalu. Kuuludes keerulise tehnika kategooriasse vajab konditsioneer kvaliteetset hooldust ja regulaarset hooajalist profülaktilist hooldust. Antud teenus kujutab endast tervet kompleksset tööd, mis on suunatud ettenähtud tehniliste parameetrite toetamiseks.

 

 

 

Split-süsteemi paigaldus sisaldab:

 

1. Trass, on arvestatud 7 meetri pikkuseks ühenduseks (toru, soojusisolatsioon, kondensatsiooni voolik, plokkidevaheline signaalkaabel)

 

2. Kronstein (komplekt)

 

3. Toiteallika sisselülitus (pistiku või elektrikilbi juurde)

 

4. Konditsioneeri kohaletoimetamine objektile.

 

Lisatööd:

 

Üle 7meetri pikkune trass – 6,5EUR iga lisa meetri eest.

 

Sõiduauto kliimaseadmete teenindus:

 

Sõiduauto kliimaseadme diagnostika – 20EUR

Sõiduauto kliimaseadme täitmine – alates 20eur kuni 40eur

 

 

Pretensiooni esitamise tingimused

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada  kauba või osutatud teenuse kohta, kui see ei vasta lepingutingimustele, kahe (2) aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote või teenuse kohta ostu tõendav dokument (tšekk, kviitung, arve) mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise kuupäeva. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest kauplejale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

Lepingutingimustele mittevastavuse tuvastab kas tootja või kaupleja. Lepingutingimustele mittevastava toote tagastamisel kauplejale tuleb tagastada ostetud kauba kõik osad.

Kui kauba või teenuse ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud kuni kuus (6) kuud, kohustub Kaupleja tõestama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba või teenuse ostmisel. Kaupleja ei vastuta müüdud asjal esinevate puuduste eest, millest ostja oli lepingu sõlmimisel teadlik või puuduste eest, mis on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (võlaõigusseaduse § 218 lg 2, § 218 lg 4, § 220 lg 1 ja  § 222 lg 1, § 641 lg 1, § 642 lg 2, § 644 lg 1, § 646 lg 1, § 647).

Kõik pretensioonid lahendatakse vastavuses Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

Sobiva lahenduse mitteleidmisel on tarbijal alati õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole (Rahukohtu tn 2 Tallinn 10103, telefon 6201700, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ).